20 mars 2012

Jag är tillbaka, och vid liv!

Efter en supermysig söndag med besök av Theos kompis Ellen och hennes fina föräldrar, bakning och mys blev jag plötsligt jättesjuk! Jag vaknade på måndagsmorgonen av att jag kände mig lite risig men redan efter några minuter var magsjuka med feber ett faktum. Eller om det var matförgiftning. Ingen annan i familjen har blivit sjuk så jag vet faktiskt inte vad det var för åkomma.

Dåligt som en räv mådde jag i alla fall och det var först fram emot kvällen som jag var pigg nog att vara vaken några timmar. Då gick jag upp och såg Glorious 39 innan jag gick och lade mig igen.

Idag mår jag lite bättre även om jag är lite skakis och magen är lite upp och ned. Febern är borta i alla fall och det gör stor skillnad! Det är tufft nog att ha magsjuka eller Cushings, men båda två samtidigt och jag blir helt utslagen! Nu arbetar jag på att repa mig och bli i toppform till på fredag, för då kommer världens bästa Jenny på besök!

Inga kommentarer: