27 januari 2012

Quizzeliquizz

Det är visst dags för lite quizzz här på bloggen, Bästa Annagreta ville gärna att jag skulle svara, så då är det väl bara att ställa upp då!

THREE NAMES YOU GO BY: 
1. Therese.
2. Älskling.
3. Mamma.

THREE SCREEN NAMES YOU HAVE HAD:
1. Thepas.
2. Tesselvessel.
3. YoucancallmeTbutyourboyfriendcallsmebaby.

THREE THINGS YOU LIKE ABOUT YOURSELF: 
1. Att jag oftast lyckas se ett halvfullt glas.
2. Att jag tar hand om, och ställer upp för, de som är viktiga för mig.
3. Att jag är en kreativ person.

THREE THINGS YOU DON’T LIKE ABOUT YOURSELF: 
1. Mitt självhat.
2. Min kropp.
3. Min lathet.

THREE PARTS OF YOUR HERITAGE: 
1. Empati.
2. Arbetsmoral.
3. Ätstörningar.

THREE THINGS THAT SCARE YOU: 
1. Hur min sjukdom påverkar min son.
2. Hur min sjukdom påverkar mitt äktenskap.
3. Hur min sjukdom påverkar min karriär.

THREE OF YOUR EVERYDAY ESSENTIALS: 
1. Mediciner.
2. Internet.
3. Teveserier.

THREE THINGS YOU ARE WEARING RIGHT NOW: 
1. Svarta kalasbyxor.
2. Svartvitrandig tunika.
3. Grå ziptröja med svarta och lila ränder.

THREE OF YOUR FAVORITE BANDS (at the moment): 
1. Florence + the Machine.
2. The National.
3. Joy Division

THREE OF YOUR FAVORITE SONGS AT PRESENT: 
1. Atmosphere - Joy Division.
2. The Words That Maketh Murder - PJ Harvey
3. Ruby's Arms - Tom Waits

THREE NEW THINGS YOU WANT TO TRY IN THE NEXT 12 MONTHS: 
1. Jobba.
2. Mina gamla kläder.
3. Träna.

THREE THINGS YOU WANT IN A RELATIONSHIP (love is a given): 
1. Engagemang.
2. Matchande värderingar.
3. Respekt.

THREE PHYSICAL THINGS ABOUT THE OPPOSITE SEX (or same) THAT APPEAL TO YOU: 
1. Längd.
2. Breda axlar.
3. Varmt hjärta.

THREE THINGS YOU JUST CAN’T DO: 
1. Stressa.
2. Resa mig från golvet.
3. Se mig själv i spegeln.

THREE OF YOUR FAVORITE HOBBIES:
1. Stickning.
2. Internet.
3. Teveserier.

THREE THINGS YOU WANT TO DO REALLY BADLY RIGHT NOW: 
1. Bajsa.
2. Se på Downton Abbey.
3. Bli frisk.

THREE CAREERS YOU’RE CONSIDERING: 
1. Copywriting.
2. Garnbutiksbiträde.
3. Hemmafru.

THREE PLACES YOU WANT TO GO ON VACATION: 
1. New York. Igen.
2. Prag.
3. Amsterdam.

THREE KID’S NAMES: 
1. Theodore.
2. Charlie.
3. Eleonora.

THREE THINGS YOU WANT TO DO BEFORE YOU DIE: 
1. Se mina barn bli vuxna.
2. Få barnbarn.
3. Tatuera mig igen.

THREE PEOPLE WHO HAVE TO TAKE THIS QUIZ NOW OR DIE PAINFULLY: 
1. Caroline.
2. Jennie.
3. Chris.

1 kommentar:

Jennie sa...

Haha, antar att det är jag som kommer dö en smärtsam död om jag inte är med i leken;)
KLART jag är med!!! Skulle kunna skriva under på hur mycket som helst när det gäller dina svar...som det med bredaxlade män till exempel - ja tack!Svaren lär dyka upp i min blogg framöver...jag älskar när någon ger mig anledning att blogga;) Kram