17 december 2011

Julmys på Liseberg

Min faster och hennes man är på besök i Göteborg i helgen och kom över på fika i går kväll. Jättemysigt med lussekatter, pepparkakor och dammsugare. Theodore fick guldpappersklädda chokladbjörnar som han slukade i ett nafs. Släktingarna skulle gå på Jul på Liseberg i dag och vi bestämde oss för att följa med.

Theodore lämnade sin önskelista till Tomten, sedan var det karuseller som gällde.

Han åkte Små grodorna alldeles själv!

Vi kämpade hårt för att vinna i chokladhjulen. Helt utan tur.


Men lika glad var Theo för det.

Sen blev han lite trött.

Men gissa om han vaknade snabbt när jag frågade om han ville åka flygplan!

Upp, upp och i väääg!

Vi övertalade gammelmorbror att åka Kaffekopparna med Theo. Det var toppen!

Men Farfars bilar var så bra att vi var tvungna att åka två gånger.

Och när jag kom hem väntade den här på mig.
Från mina kolleger på jobbet. Det värmde fint vill jag lova.

Inga kommentarer: