01 november 2011

What I do

Det är väldigt sällan jag bloggar om vad jag gör på jobbet. Inte för att det är någon stor hemlighet egentligen, jag jobbar på ICA Reklam där jag skriver copy. ICAs inhousebyrå alltså. Jag trivs så himla bra och oftast är det jättekul på jobbet. Även om vissa uppgifter är mer vardagliga än andra så kommer det då och då sådana som gör att det spritter lite extra i tangentfingrarna. Som den här till exempel. Förpackningsjobben är mina hjärtejobb!

ICA dressing. Köp den nu!


Jag har alltså skrivit den där lilla texten innanför strecken.

4 kommentarer:

Caroline sa...

Åhh du är verkligen superduktig!
Fyndiga smarta små talande texter!
kram!

Celine Naminah sa...

Kul att veta =) Vi är föresten Ica människor ut i fingerspetsarna. Kan jag köpa ngt på Ica så ser jag ingen mening att köpa på annat ställe. I vart fall inte då de gäller matr. =)

Wallinskaya sa...

Vad har du för utbildning?

Thepas sa...

Wallinskaya: Jag har gått en ettårig utbildning i grafisk formgivning vid Mittuniversitetet, en distanskurs i copywriting vid Berghs School of Communication - och åtta år på en liten reklambyrå.