20 juni 2011

Imorgon är den stora Hjärtekattsdagen!

Åh jag är så spänd av förväntan! Hur ska det gå imorgon vid den stora överlämningen? Det är så mycket som ska klaffa och så många personer som ska hållas reda på. Fotografer och kontaktpersoner och reportrar och 500 katter. Dessutom har jag Theodore med mig eftersom mannen jobbar eftermiddag.

Jag försöker att tänka på att det viktiga faktiskt är att Hjärtekatterna blir överlämnade så att de kan skänkas till barnen. Allt runtomkring är egentligen oviktigt i sammanhanget.

Men alldeles säkert kommer det att ordna sig till det bästa. Det här är ju någonting jag har sett fram emot i flera månader. Och nu är det snart dags!

2 kommentarer:

Jennie sa...

Lycka till i morgon:)
Jag gillar din nya lay out!
Kram Jennie

Linda sa...

Vad roligt att ni kommit så långt!! heeja dig!!
kram Linda