03 juni 2011

Dagens i-landsproblem

Vad ska jag lyssna på?! Allt känns så himla "jaha", bara.

I ett par månader har jag i sant Therese-manér varit helt inne i en The National-period då jag helt enkelt uteslutande lyssnat på deras musik. Men nu börjar jag tröttna lite, så vad ska jag lyssna på istället? Allt är tråkigt och ger mig inga känslor alls. Jag vet inte ens vilken genre jag är sugen på och testar saker till höger och vänster. Men allt är tråkigt. Inte ens de gamla favoriterna fungerar längre.

Hjälp! Det är så tråkigt att all musik är så tråkig! Ge mig tips på något bra.

3 kommentarer:

Jenky sa...

Related artists-funktionen på Spotify brukar kunna vara till hjälp om man går in på nån artist man redan gillar. Eller så kan du ju surfa andras spellistor efter nåt intressant. :)

Dödergök sa...

Jag tipsar om First Aid Kit, bara för att jag själv har lyssnat sönder dem den här våren.

Annagreta sa...

Bäddat för trubbel! Världens bästa skånska punk.