17 februari 2011

Sjukstugan fortsätter

Magsjukan härjar fortfarande och Theodore har inte ätit fast föda på tre dagar. Frustrerande och läskigt för en mamma, men jag håller mig cool så länge han får i sig vätska. Och än så länge har han varit duktig på att dricka mjölk och saft. Innan han lade sig gick han till och med med på att äta två små Krokodiltandsglassar. Hoppas han är bättre imorgon. Hoppas hoppas hoppas.

Helgens planerade resa till farmor och farfar blir inställd för mig och lilleman och pappan får åka själv. Jag hade verkligen sett fram emot att få komma iväg lite och Theodore har längtat efter farmor, farfar, farbror och storebror. Dessutom bokade vi inte ombokningsbart på tåget. Surt, men det är inte mycket att göra och vi får försöka hitta på mysiga saker här hemma istället. Trots att vi alla är rätt trötta på att vara hemma hela dagarna. Imorgon får det bli en liten utflykt med vagnen tror jag. Om det så blir fem minuter.

1 kommentar:

Eleonor sa...

ush vilken segdragen magsjuka! Dricker Theo välling fortfarande? Det ar ju mycket näring, majsvälling är mildare mot magen än fullkorn. Jag hade köpt hem det utifall att så vi hade när Lina blev magsjuk. Fast hon började äta snabbt igen, vilket var väldigt skönt