16 januari 2011

Snabbis

Det här blir ett kort inlägg för jag är så trött i huvudet att jag nästan inte finns, och jag måste ändå lämna över laptopen till mannen som paxat den till tio över åtta.

Jag och Theodore har varit på Lek och Buslandet idag eftersom gårdagens enda utflykt gick till Konsum och jag ville göra någonting riktigt roligt med honom. Det var roligt, jättekul, men så himla utmattande. Enbart ljudnivån gör att man måste ta semester i en vecka efteråt för att inte bli utbränd. Vi klarade två timmar, sen åkte vi hem och lagade mat och myste resten av kvällen i soffan.

Godnatt!

2 kommentarer:

Eleonor sa...

Jag kan inte hålla reda på de där leklanden. Är det den i Gamlestaden ni var på? Vi har varit på Backaplan (fast då var Lina bäbis så vi lekte inte så mycket) och bakom ICA på Mölndalsvägen

Thepas sa...

Vi var på Backaplan. Den är bäst tycker jag, men man orkar inte så många gånger om året.