05 november 2010

Snabbspårsbloggning

Kort liten uppdatering från spårvagnen, åtta göttiga grejer:
  • Idag är det fredag.
    Det är gött.
  • Ikväll har vi två middagsgäster. Farbror Andrew som stannar över helgen och Sushila som stannar över kvällen.
    Det är gött.
  • Vi ska äta kött med risotto och dricka vitt vin.
    Det är gött.
  • Jag ska få leka med min bebis som jag längtar efter.
    Det är gött.
  • När bebisen somnat ska jag sy i massor av knappar i olika stickningar så att de blir färdiga.
    Det är gött.
  • Om jag hinner ska jag sedan sticka på en cowl i ett av New York-garnerna. Njutningsstickning.
    Det är gött.
  • Imorgon ska Sharparna klippa sig och bli fina i håret.
    Det är gött.
  • Nu måste jag gå av!
    De e la gött de me.

1 kommentar:

ele sa...

det lät riktigt gött! :)