09 november 2010

Jack-kap

Jag har ju glömt att redovisa våra kap från Freeport! Jag fick en riktigt bra och riktigt snygg vinterjacka från Tenson. Den är en perfekt kombination av snygg parkasaktig jacka och praktisk pulkabackejacka. Vi köpte den för 1990-någonting och den kostar egentligen 2800. Bra deal tycker jag.

Och nu till det riktiga fyndet. Theodores kläder. I Mexx-butiken hade de ta-fler-få-mer-rabatt och det utnyttjade vi till fullo. Vi hittade världens mest bedårande lilla manchester-rock, perfekt varmfodrad för kalla höstdagar ute på stan när overall känns lite mycket. Dessutom kom vi hem med en hoodie, ett par långkallingar och ett par strumpor. Allt till det ödmjuka priset 330-någonting. Bara jackan hade kostat 700. Sanslöst bra!

Snygga jackan. Jag är stolt över mig själv för att jag inte valde den svarta som jag alltid gör. Den här är blå.

Nytillskotten i Theodores garderob. Så himla bra!

2 kommentarer:

Jenky sa...

Jäkligt snygg jacka.

Caroline sa...

Härligt att fynda! Jackan var supersnygg och T's kläder helt underbara! Vilken tur T har som har en så snäll mamma!
kram!!