22 maj 2010

Äntligen hemma!

Sedan sist har jag hunnit få helkroppsmassage av mannen, duschat, sminkat mig, fixat håret, lunchat lilla pojken, åkt in till stan och kommit hem igen. Åh så skönt det är att vara hemma! Det var mysigt i stan men det var så varmt och så mycket folk! Dessutom går spårvagnarna lite hur som helst beroende på diverse stopp och springlopp. Vi fick gå från stan till Ullevi Norra och från Redbergsplatsen och hem. Men det var inga problem nu när jag har promenadtakterna inne.

I stan tittade vi lite i affärer men köpte ingenting. Mycket olikt oss. Vi åt mackor/fruktpuré på Steinbrenner & Nybergs (och vi vuxna fick var sin kall öl!) och B&J-glass på pinne från Pressbyrån. Mycket bra alltsammans. På Hemköp i Nordstan köpte vi middagsingredienser och överdrivna mängder mys. Jag längtar till kvällen då det blir svalare och vi ska se på film.

Det finns fortfarande mycket kvar av Min Stora Dag ...

Inga kommentarer: