08 april 2010

Vad jag önskar att jag skulle göra ikväll:
- Sticka någonting fint och användbart. Kanske en present.
- Äta något gott. Kanske glass.
- Mysa med min man så att han blir en glad och nöjd man.
- Städa köket. Eller badrummet. Eller klädkammaren.
- Se någon bra film. Eller Criminal Minds.
- Läsa ikapp typ en miljon bloggar.
- Prata med någon trevlig kamrat.

Vad jag ska göra istället:
- Skriva klart det här inlägget.
- Gå och lägga mig.

Det har varit en intensiv dag på jobbet, vi har storebror på besök och jag ska träna tidigt imorgon bitti så det blir tidigt sänggående. Tråkigt men sånt är livet som heltidsarbetande småbarns- och extramamma.

Godnatt!

1 kommentar:

ele sa...

nä det blir inte mycket gjort på kvällarna efter jobbet. Fast vi har hunnit och veckohandla i dag. Eller Erik hade nästan handlat klart när jag kom till affären... :)