14 mars 2010

Sköna söndag

Slappheten ligger som ett skimmer över det Sharpska residentet denna söndag. Theodore sover en extra middagslur, jag stickar en halsduk och mannen sitterbänkad framför teven nu när årets första F1-lopp precis startat. Vi har inte gjort mycket annat än mysaktiviteter idag. Vi började visserligen med en bajskatastrof modell rekordstor i lillemannens säng men en dusch, en hårtvätt och en sängklädesbyte senare var den saken ur världen. Efter det har vi kramats och gosat och lekt mest hela tiden.

Lite senare ska vi åka iväg till Angered (ska uttalas som det engelska ordet) och handla på MAXI, sen har jag lite jobb att göra.

Gårdagen bjöd på fint förmiddagsbesök av en trebarnsfamilj som bjöd på amerikanska pancakes. När de åkt vidare tog vi en tur in till stan där vi strosade runt några timmar och jag fick en ny vårjacka. Min nuvarande jacka, som dessutom börjar bli lite för varm, gick sönder i en ficksöm tidigare i veckan så jag behövde en ny. Den här blev det, och den sitter jättefint!

Lindex Shop Online - Parkas

(Bilden kommer från Lindex Shop Online)

1 kommentar:

Jenky sa...

Tror att jag kanske såg den i butik för ett par dagar sedan. Fin! :)