04 mars 2010

OS-guld i trötthet - I haz it!

OMG. Jag är så trött att jag seriöst funderar på att gå i ide och sova sisådär en fyrtio timmar eller så. Edward var ju kräksjuk igår och inatt och det ledde till mycket spring i trappan vilket ledde till mycket vaknande av Theodore vilket ledde till att han fick sova i min säng. Vilket ledde till att alla sov som stockar utom jag. Vilket ledde till att jag var trött som en zombie imorse.

Sedan jobbade jag hela dagen och möttes av fyra tvättkorgar ren tvätt i hallen. Sedan dess har jag vikt tvätt i flera timmar och packat träningsväskan och nu ligger jag i sängen. Trots min grava tröttma sitter jag alltså här och knåpar ihop ett klagoinlägg på bloggen. När jag skulle kunna sova. Smart där.

Imorgon är det träning 06:00, jobb med deadline, after work och tidigt sängående som gäller. För på lördag blir det fullt hus här med lite firande av mannens födelsedag. 3 0 .

Inga kommentarer: