28 januari 2010

Fortfarande hjärntrött

Läsning på jobbet idag igen. Och lite annat roligt visserligen men jag är minst lika trött idag som igår.

En fin sak är i alla fall att jag har fått en award från Malin. En sån där man ska säga sju sanningar om sig själv. Jag har redan gjort det några gånger så jag hoppar över det, men blir jätteglad ändå!

En annan fin sak är att Theodore ställde sig upp från sittande genom att dra sig upp mot mitt ben. Ingen big deal kanske men han har inte gjort det förut. Det händer saker titt som tätt och han är verkligen den bästa lilla bebisen någonsin!

Imorgon är det sista arbetsdagen för veckan och sedan bär det av till Munktorp och svärisarnas hus på landet. Där ska vi ha Edward och jag tippar att det kommer att stå mycket snowracer-åkning på schemat.

Nu ska jag packa ihop stickning och böcker att ha på resan, sen är det godnatt!

1 kommentar:

Eleonor sa...

ha det så kul i pulkabacken!

Det är väl stort när de kan dra sig upp själva så!
I går när jag höll i Theos händer när han stod så kom Lina och det såg ut som hon också skulle hålla i hans händer. Som om hon skulle vara mycket till stöd liksom :)