13 november 2009

Tävling!

Idag såg jag vinterns första snö och säsongens första julmust är drucken. Det börjar bli riktigt kyligt ute och vad passar då bättre än att lotta ut ett par riktigt varma vantar?

De är stickade i ullgarnet Eskimo och går att bära med väldigt lång mudd eller väldigt tjock. Som synes på bilden.

De är inte särskilt vackert eller skickligt stickade men jag lovar att de är varma - och handstickat är väl ändå lite exklusivt?


Så, är någon intresserad? If so, gör så här:
  1. Länka till det här inlägget på din blogg.
  2. Lämna en kommentar här med din e-postadress och bloggadress. Skriv en liten rad om vem du är och om du är en ny eller återkommande läsare.
Ni har på er till till freda 20 november klockan 20:00. Efter det utser jag en slumpvis utvald vinnare. Enkelt och bra va?

16 kommentarer:

Linda sa...

Jag vill vinna!!! Jag är en tjej på snart 29 jordsnurr med likadana glajjer som dig. Jag gillar lurviga djur och rosa vantar ;-)
Och jag är en trogen läsare, som du redan vet :)
Min e-mail är: idolatress_@hotmail.com

lisa sa...

Jag vill också vinna! Är en trogen läsare på tretti jordsnurr. Och vantarna... vilka vantar! Jag har ännu inte vågat mig på att sticka något så komplicerat, det vore roligt att ha de här att inspireras av.

och min mailadress? buskisblog@yahoo.se

Thepas sa...

Tjoho så roligt det är att det äntligen kommer in lite anmälningar. Och två trogna läsare också!

All min kärlek till er! (förutom lite till man och barn)

Jenky sa...

Så himla fina vantar!

Jag tänker inte delta den här gången för jag har redan fått massor av fina vantar av dig ( har tex ett par röda glittriga som jag använt varje dag i typ tre vintrar nu! senast i dag ) och nu tycker jag att det inte är mer än rättvist att någon annan får chansen att mysa med ett par. :D

Rora sa...

För tillfället är jag ny besökare men kommer ganska säkert besöka din blogg igen :)

Underbar tävling må jag säga. Härligt att få gå rundor med sådana vantar nu i vinter!
Jag har länkat till tävlingen här:

http://contests.blogg.se/2009/november/handstickade-vantar.html



mejl: vgokuv@yahoo.se

evamar - tävlingsblogg sa...

Jag är en tjej som älskar tävlingar och rosa. Alltså den perfekta målgruppen för din tävling - så det är klart att jag kastade mig hit när jag såg din kommentar. Hoppas också att du, som jag, har små händer för då passar dem mig perfekt!

Och jag har såklart länkat i tävlingsbloggen;

http://evamar.blogg.se/2009/november/vantar-20-november.html

evamar - tävlingsblogg sa...

PS. Och jag har varit här nån gång förut men kan inte direkt kalla mig för "trogen besökare". Otrogen besökare isf!

Gabbies sa...

Jag vill absolut vara med. Jag älskar att tävla och rosa är en av mina favoritfärger. Jag har nyligen flyttat upp till Dalarna och det blir min första vinter här. Jag har försått att det blir kallare här än nere i Söder så jag behöver ett par riktigt varam och sköna vantar.
Jag är en ny läsare men kommer att kika in igen =).

Länk: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/november/vantar.html

Hoppas på tur!

Monia sa...

Hallojsan! vem jag är? :) En studerande 21 årig tjej från Sandviken, är väl mest som alla andra tonåringar - bortsett från att jag kämpar med personlighetsstörning. Är för det mesta go och glad, tycker om att läsa, skriva m.m :)

Skulle bli jätteglad om jag vann dina fina vantar :) Är första gången jag är härinne, men det blir säkerligen fler gånger :)

Jag har länkat dig i min tävlingsblogg:

http://moniastavlingsblogg.blogg.se/2009/november/tavling-hos-thepas.html

kram! moniasundgren@hotmail.com

Carita sa...

Hej! Jag är gärna med. Jag är ny besökare, men stannar nog :) Du verkar ha en trevlig blogg! Är en tjej på 23 år, djur-&musikgalen. Jobbar på hunddagis. Gillar hårdrock mest..

Länkat har jag gjort:
http://caritatavlar.blogg.se/2009/november/vantar.html.
HA det gött! /Carita.
turkost@gmail.com

Tea Lady sa...

Vilken mysig tävling! Klart jag vill vara med!

Jag är helt ny här och har en te-blogg och -butik. Länkar i min blogg, där jag även har en tävling...

Kram,
Lena

jessie sa...

Åh så bra pris! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Jag är en helt ny besökare som tycker din blogg verkar intressan! Jag är en 19 årig tjej som just nu är arbetssökande och har två små söta hundar. =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-ett-par-vantar-1.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

En Mölnbobos Liv sa...

Jag hittade precis hit, tror minsann du tipsat om din tävling i min tävlingsblogg och då vill jag gärna lägga upp den och självklart vara med, ett par rosa vantar vore inte helt fel.

Jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/november/vinn-vantar.html

info@annakarlsson.se

Erika sa...

Erika. Jag är ny här. Men vill gärna vara med och tävla. Har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Sara sa...

Hej, jag vill gärna vara med och tävla. Jag har länkat här; http://dolphin.blogg.se/tavlingar/2009/november/vantar.html

Det är tredje gången jag är inne på din blogg den här veckan, men första gången jag lämnar spår efter mig :) Supermysig är din blogg!

Cecilia sa...

Hej!
Hamnade här av en slump mer eller mindre och gillar din blogg! De rosa vantarna är också helt underbara, hade gärna velat få chansen att vinn dem, men jag är väl för sent ute. Attans! Men jag kommer kika in igen, var så säker! Annars är jag en två-barnsmamma på västkusten som gillar loppis, att baka bröd och läsa deckare.
Tack för mig!
/Cecilia
cisster74@hotmail.com