19 november 2009

En natt och en morgon

Det blev som jag hoppades på igår, Theodore sov mycket bättre inatt. Faktum är att han inte vaknade en enda gång (tror jag) förrän klockan 04. Det verkar vara så han vill ha det just nu - pigg och alert svintidigt på morgonen. Prick 04.

Jag tycker dock att det är på tok för tidigt, och egentligen är han ju fortfarande trött så jag låter honom ligga kvar i sängen och prata för sig själv. Imorse måste han ha somnat om av sig själv för jag vaknade vid 06-tiden av att han vaknade och ville ha nappen. Sedan sov han oroligt fram till 07 då han fick amma lite.

Vi gick upp och åt frukost klockan 08, lekte lite och nu sover lilleman igen. Senare på dagen ska vi hem till Eleonor och träffa flickorna igen. Yey!

2 kommentarer:

Jenky sa...

Fina Theo och fina, fina Briovagnen!

Eleonor sa...

kl 4 är mitt i natten :) Här är det morgon först efter kl 7 har vi bestämt. Vaknas det innan dess får det somnas om eller gosas till kl blir 7 :) (och bäbis har aldrig blivit grinig för att hon varit hungrig)
Ser smart ut att ha lära-gå-vagnen som leksaksförvaring!!!