01 oktober 2009

Alla mammorna


Idag har jag och Theodore (och mannen en liten stund) fikat hemma hos Sofia. Det var så roligt att träffa alla mammor och bebisar och vi umgicks längre än vi brukar.

Nu förväntar ni er säkert en bvc-uppdatering men det kan ni tyvärr inte få. Än en gång spelade min hjärna mig ett veckodagsrelaterat spratt (kommer ni ihåg det här?). Jag var helt övertygad om att det var en torsdag vi skulle på sexmånaderskontroll. Ja, torsdag 30 september. Jag vet, 30 september var i onsdags. Vi missade vår tid. Jag återkommer om en ny.

Nu glömmer vi det tråkiga för en stund för i helgen ska vi göra roliga saker. Min pappa fyller år och vi ska hälsa på hela stora familjen med storebror och lillebror. Det blir mysigt!

Som plåster på såren för att det inte blev någon bvc-info inspireras jag av Malins inlägg om bilder från förr och visar bilder på mig själv från forna tider. Se och skratta.


2 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Jag har sett mycket värre....i mitt eget album:)

ele sa...

Det var kul att det blev så länge! Skall maila över lite foton också. Har ju bara visat två än :)