21 mars 2009

Jag har varit så jäkla duktig...

... och dessutom är det fint väder!

Jag har städat hela superstökiga köket. Hela disken, rengöring, dammsugning och allt. Därpå följde vila på sängen i någon timma.

Jag kom efter en påminnelse ihåg att spela in bandyfinalen till mannen. Se så fint det är att vara gift. Man får diska och spela in saker till sin man. Sin man! Det är alldeles fantastiskt mysigt. (Och jag är inte ens ironisk)

Sen åkte jag till ICA MAXI och handlade massa saker (som blev lite för tungt att bära men det gick). Rengöringsmedel av olika slag, mjölk, fil, juice, proviva, godis, blommor osv. Jag fick avstämning i kassan och eftersom jag var så duktig och hade skannat allt fick jag en chokladkaka av kassörskan. Euroshopper, men ändå!

Väl hemma packade jag in allt och fixade lite med blommorna. Jag tror att jag är nöjd men jag måste fundera lite på vad jag ska göra med den fullkomligt gigantiska garderobsblomman.

Samtidigt har jag lyssnat på Lily Allen, A Camp, Morrissey och Laakso. Jag tror jag dör av braighet!

Nu ska jag spela WoW och äta så mycket godis!

2 kommentarer:

Nata sa...

Älskar garderobsblommor, de kan stå i solen och i skugga. Jag hade delat på min så nu har jag hela fem buskar. En grön mini-djungel på fönsterbrädor. Skönt att vila ögonen på. High five för städningen och husmoderlighet :-)

Anonym sa...

Hej! tänkte bara höra om du skickat vantarna? för har inte fått dom än? :)