22 december 2008

Jamen hallå!


Jag har ju glömt det allra viktigaste som jag skulle blogga om idag! Jag har fått en utmärkelse! Snälla söta Nata tycker att min blogg är läsvärd och ingen blir mer rörd och förvånad än jag. For all I know är det bara min mamma och en handfull kamrater som läser. Tusen tack!

Det finns ju regler för sånt här dock:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den. Check!
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån. Check!
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor. Check!
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden. Check!

Mina sju utvalda:
• Jenkas - Världens bästa kamrat. Ni får ingen länk för det här är en VIP-blogg ser ni!
Anette grubblar - Min mosters fina blogg. Idag har hon skrivit om duschspöken.
Gretas leverne - En till bästa kamrat. Inte lika hemlig av sig.
Malinkaa - Min brors sambo och mamman till mina brorsbarn.
Mary kan hon med - En till bästa kamrat och den bästa köksan jag känner.
Snatter och tjatter - Vi känner inte varadra men vi är vänner ändå.
Dear Martha - Vi känner inte varandra vi heller. Men i mina hemliga drömmar är jag som hon.

4 kommentarer:

Anette sa...

Tack för utmärkelsen!! Verkligen roligt!

Anonym sa...

tack gumman! vad snel du är! :D

knubbig sa...

Taack!! Och jag ger en utmärkelse till din också! :D

Anette sa...

Förresten, det är klart att du kan slita dig från en 2-månaders bebis en timme eller två för t ex en Morriseykonsert. Det är bara att se till att det finns utpumpad bröstmjölk att ta till vid hungrigt barn. Om du ammar alltså.