26 november 2008

Uppdatering från bröllopsresan

Hejhej! Vi är landade och installerade i Tallinn, Estland, och sitter på det romantiska hotellrummet vi valde redan i somras. Resan hit var lite av en pärs då det stormade över Östersjön. Två i sällskapet kräktes och jag hann få panik minst två gånger. Jag är inte så van vid hav och båtar. Maken var helt oberörd och sov som ett barn.

I måndags var det sightseeing med de av oss som inte varit i Tallinn tidigare, många souvenirbutiker och stickande tanter. Igår letade vi skor till maken mest hela dagen och jag köpte lite nya estniska och lettiska garner. Jag plockar nog upp lite mer idag.

Förkylningen som kom som ett brev på posten för en och en halv vecka sedan håller fortfarande i sig och jag är en nysande och hostande nybliven fru. Men mest lycklig.

Om ni vill ha bebisnyheter kan jag meddela att paret Sharp kände tillskottet utanpå magen för första gången igår kväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill se fler bröllopskort! Och kort från resan!

Mary sa...

mnåå. fint med kickar och garn. saknar er. det var skitkul att få åka med och krasha lite smekmånad.