11 november 2008

Fisken i vattnet

Igår var jag på vattenjympa och gud så skönt det var! Jag var orolig att min stackars försvagade kropp inte skulle orka, men se, det gjorde den. Mina gamla träningstakter satt i och jag var lite frustrerad över att de andra var långsamma ibland. Jag vågade inte ta i alltför mycket med tanke på foglossningen och det var nog en bra idé för jag har allt rejält ont i ljumskarna och ryggen såhär efteråt. Det känns att det inte är muskelvärk utan att det sitter liksom i skelettet på något vis...

Vattnet är verkligen mitt element. Min tunga kropp är inte en begränsning och mina starka muskler (som bär upp den tunga kroppen varje dag) får komma till sin rätt. Nu ska jag bara akta mig för att ta i för hårt, i vattnet känner man inte riktigt hur hårt det är.

Nu sitter jag på jobbet och äter Brio frukt original. Jag firar tränings-starten med godis. Duktig flicka.

Igår fick jag förresten hem mitt moderskapsintyg. När jag skickat in det till Försäkringskassan är det officiellt även för staten att jag ska bli mamma!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jag visste inte ens att det fanns nåt som hette moderskapsintyg! ojoj!