16 oktober 2008

Vad gör ni 19.30 ikväll?

Jag vet vad jag gör i alla fall. Jag får en ansiktsbehandling!

Min snälla söta sambo tyckte att jag skulle få det eftersom jag satt hemma igår eftermiddag och var allmänt håglös och ledsen. Det är lätt att bli det när energin inte räcker till för det man vill göra, som att färga håret, plocka ögonbrynen eller sminka sig. Sånt som åtminstone jag behöver ibland för att inte känna mig helt och hållet insnöad. Nu ska jag i alla fall få bli lite extra ompysslad! Först lyxigt badande, sen själva behandlingen. Jag har aldrig unnat mig själv någonting liknande innan och är mycket förväntansfull.

1 kommentar:

Tvärslå sa...

Passa på och njut för fulla muggar.
Jo 19.30 kommer jag nog ha fullt upp med den obstinata 11 åriga tjejen som från och med idag ska bo ute på gården(har hon sagt), därför att hon får in en bäddsoffa i sitt rum som jag tänkte fixa till till ett mera tonårslikt rum...man måste väl passa på när man får chansen tycker jag men inte dottern.
Ha en bra kväll.