23 oktober 2008

AAYAAAA! WOOOH! WOOOHOOHO! AAUARGUA!

Så låter det från lägenheten under mig. En sjuk alternativt påtänd karl vrålar och skriker och har gjort så i flera timmar. Inte en chans att jag vågar gå ned och säga åt honom att hålla käften. Jag har däremot ringt vaktbolaget som ska komma och ta hand om honom.

Nu står han på balkongen och skriker. Den precis under våran. Jag är så glad att jag sitter inne och inlåst men jag önskar att jag hade sambon här. Inte för att han på något vis skulle tillåtas gå ned men det hade varit lite tryggare.

Jag är så glad att vi ska flytta härifrån om en vecka.

1 kommentar:

Anonym sa...

men gud! är det han cykelsnubben eller? har för mig att han bodde precis under oss när jag bodde där iaf. tycker det är bra att ni flyttar därifrån med kommande bebisen. inget trevligt.