29 juli 2008

Sista ångestfyllda veckan dallrar mot sin mitt

Gah! Hur kan det här vara sista semesterveckan? Va? Hur kan jag redan ha varit ledig i tre och en halv vecka? Va? Jag har ju inte hunnit vara ledig ännu! Det finns en massa jag vill göra som jag inte hinner med. Det här har jag dock avklarat:
  • Myst med lilla familjen när Edward var här i två veckor.
  • Träffat nya brorsdottern.
  • Shoppat i Riga.
  • Varit sjösjuk på en båt.
  • Träffat världens bästa Jenny.
  • Bokat hotell och bröllopsresa.
  • Gjort klar nästan alla bröllopsinbjudningar.
  • Sett bra och dåliga filmer.
  • Lyssnat på fin musik.
  • Umgåtts i par.
  • Bjudit på vår drömlägenhet.
  • Stickat en socka och två vantar.
  • Ätit god mat och druckit god alkohol.
  • Sovit lagom mycket.
  • Dansat tryckare inför publik för första gången sedan lågstadiet.
Sammanfattningsvis bjuder jag på lite blandade bilder från de senaste tre veckorna.

Eller... bilderna kommer senare för blogger verkar inte vilja samarbeta alls.

2 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Ser särskilt fram emot sjösjuke- och tryckarbilder ;)

Tvärslå sa...

Man hinner aldrig det man tror man ska hinna.