07 juni 2008

Skafferiet

Nu har vi traskat runt i stadens solsken och inhandlat diverse underkläder åt mig. Tjoho! We loves Change (underklädesaffären). Vi fikade lite på Steinbrenner & Nybergs och stötte på den formidabla fotografen Mats Bengtsson och hans fru. Sedan åkte vi hem och frostade av frys/städade skafferi.

Vi har nyss ätit pizza och sambon presterade en rap som han citat: "borde spelat in". Ehm, ja. Men den var ganska imponerande. För att hedra honom och hans rap lägger jag in en suddig bild på mansfolket.




















För att hedra mig får ni se vad mitt hårda skafferiarbete resulterade i.

2 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Rent och fint och snygga burkar, bra jobbat!

Dödergök sa...

Jag har varit lite bloggfrånvarande i värmen så därför kommer ett lite försenat grattis till det bestämda datumet. Jätteroligt ju! :)
Jag vill också bli en fru på riktigt.