04 maj 2008

Tillåt mig presentera: Branching out-löparen som blev en duk!


Massor av små fel och konstigheter. Blockningen blev inte alls bra (för att jag inte har något bra blockningsutrymme och för att jag inte kan) och jag var sååå trött på mönstret efter typ halva. Ändå är jag lite kär i den nu när den ligger på plats med alla sina tillkortakommanden. Stickad i Flox från Marks&Kattens.

Återkom senare för nästa bilduppdatering. Då presenterar jag den ljusblåa babyomlottkoftan med kiwifågelsknapparna.

5 kommentarer:

Anonym sa...

vilken fin!

Dödergök sa...

Jag ser då iaf inga fel! Visst är mönstret lite tråkigt men resultatet väldigt fint?! Jag tycker jättemycket om min halsduk nu men när jag stickade den var den inte alls så rolig. :)

Anonym sa...

Jättefin, men var är felen? De syns inte alltså finns de inte! Ha de!

Anonym sa...

ååh, superfin! håller faktiskt precis på att sticka en halsduk med det mönstret :)

Anonym sa...

Jag tycker också att den är jättefin. Vad är det för mönster?