12 maj 2008

Puh. Måndag.

Så var helgen över med maratonbesök på Liseberg, småpojkslek och svärmorsprat. Mysigast av allt var nog ändå när jag och lillpojken hade godispicknick i solen på lördagsförmiddagen. Han är en liten sötnos.

Jag hann knåpa ihop en nästan helt färdig ful tiger också. På pojkens beställning. Nu saknar den bara ansikte och vi får se när jag hinner med att fixa det. Jag är asdålig på att brodera.

Annars fick jag mycket lite tid till stickning och inget har egentligen gått framåt.

Nu ska jag hem och städa upp besökskaoset och laga middag. Mannen jobbar eftermiddag och kommer hem sent. Jag måste vara vaken eftersom han glömde nycklarna hemma. Jag brukar i och för sig vara vaken tills han kommer hem. Det blir nog stickning och Dexter-maraton för hela slanten efter städningen. Även om jag egentligen bara vill se Pushing Daisies.

1 kommentar:

Anonym sa...

dexter! har du sett säsong två än? den bästa enligt mig. :)