09 maj 2008

Idag tycker jag att alla som bor i Göteborg ska gå till Fröken Olssons och fika

... för imorse fick jag ett så fint mottagande där när jag skulle köpa min bakisfrukost. Ja, jag var visst ute på lite reklambranch-stohej igår. Tjejen i kassan var så gullig och trevlig att jag typ vill gå dit och handla igen och igen bara för att.


För övrigt är Edward och hans farmor hemma hos oss den här veckan och det är jättemysigt. Synd bara att jag måste jobba och missar nästan allt kul men imorgon ska vi banne mig till Liseberg. Bildredovisning kommer förmodligen på söndag.

1 kommentar:

Knit-Marie sa...

Yeeeiy! Bilder!
Liseberg hade vuxit lite under de gågna 40 åren, märkte jag när jag var där förra sommaren.
Jobbade där sommaren 69, i Legolandet/förvaring av borttappade barn. Lärde mig säga "mamma kommer" på ett antal språk. En liten finska tittade förvirrat på mig när jag sa det. Förklaring: hon var där med pappa.