20 mars 2008

Halvdag

Tjoho! Om en timme slutar jag jobbet och kan posta Tradera-vinst och åka och simma. När jag kommer hem ska jag ta hand om köket och skriva på del två av veckans uppgift. Del 1 är i stort sett klar och jag behöver mest låta den ligga lite och se på den igen innan jag anser mig helt färdig. Hur som helst. Nu ska jag stoppa gårdagens Tikka-doftande kyckling i micron och sen är det nästan hemgång. Eller badgång.

-------------------------------------


Att göra:

Måndag: Cellprovtagning (rys!), diska.

Tisdag: Läs kursliteratur och strukturera uppgiften, gör målgruppsanalys och kommunikativa mål för målgrupp 1, fundera på annonsplacering, skissa på annons, packa badkläder.

Onsdag: Lunch med Alex och nya bebisen, tvätta, följ upp Tradera-vinnare och slå in paketet, skriva på annons för målgrupp 1.

Torsdag: Packa badkläder, hämta ut biljetter, fixa påskägg till Edward, fixa Hemlispaket, städa köket, posta Tradera-paket, simma, gör målgruppsanalys och kommunikativa mål för målgrupp 2, fundera på annonsplacering, skissa på annons.

Fredag: Tåg till Köping (8.02), hämta möbler i Västerås som ska till Munktorp.

Lördag: Flyttpacka och -städa

Söndag: Kalas hos mamma, lämna Edward.

Inga kommentarer: