11 februari 2008

Liten bilduppdatering från Örebro

(Jag har helt fräckt snott bilderna från Jennys Facebook. Jenny, säg till om det inte är ok).



De röda drakvåfflorna. Goda både med och utan rosa marschmallows-fluff.


Marie, Annagreta och jag i Örebro slott. Jenny tar bilden uppe från något slags utkikstorn dit bara hon och Edward vågade gå. Jag är den med grön jacka som leker med någon slags bondage... harkel... fängselutrustning. Min utväxt syns inte ens, tack Jenny!


Här är utsidan av Örebro slott. Det är jag som är liten i mitten. Ja. Jag står som en fyraåring med tårna ihop och hälarna isär. Så har det alltid varit. Tyst!


Jenny övertalade mig att posera tillsammans med en skådespelare på slottet. Jenny är den spexiga. Jag är den andra.

2 kommentarer:

desiree sa...

Hej hej! Nästan hemma hos mej.

Fast drakvåfflor har jag då aldrig sett till.

Strumpstickan sa...

Det slottet är fint! Visst är det kul med fängsel om man bara leker med dem... *skrattar*