08 januari 2008

Tillbaka på jobbet

Så har jag klarat av första dagen på jobbet. Det var inte lätt men inte så svårt som jag hade trott. Dagen gick hyfsat snabbt och jag hade energi nog när jag kom hem efter att ha handlat för att städa, laga mat och diska. Jag pratade även länge med mannen och vi diskuterade stora eventuella framtidsplaner.

Ok, igår gick bra - men nu måste jag tydligen vara uppe klockan sju igen. Och gå till jobbet igen. Jag som tyckte att jag var så duktig som klarade av första dagen, borde jag inte få lite semester nu?

Dessutom sitter jag och väntar på en fastighetsskötare som ska fixa en massa saker i min lägenhet och det känns alltid lite konstigt när en främmande man går omkring i lägenheten medan man äter frukost och ser på tv. Men men. Sen är det gjort. Och ikväll har jag jobbat en dag till. Och då är det bara tre dagar kvar till helgen.

Gäääsp.

1 kommentar:

Knit-Marie sa...

Min kropp undrar vart sovmorgnarna tog vägen...och reagerar med magsjuka! kan man få lite 'tyck-synd'?