22 december 2007

Julmys

I dag har varit en fin dag. Vi har bakat gott julbröd från Agatas blogg. Det bev lite degigt för jag skulle nog ha gjort det lite plattare och låtit det vara inne i ugnen en stund till, men det gör inget. Det är mycket gott. Förutom brödbak har vi ägnat oss åt paketinslagning. Maratonpaketinslagning. Och så var Niklas här och hälsade på. Jag hade planerat dåligt och var tvungen att åka i väg och handla just när han kom men så blir det i bland. Karl-Graham lagade rårakor med fläsk och jag stickade på ett till bokfodral som jag ska ge till chef #2 som tröst för att han på grund av en knäoperation måste fira jul ensam.

Nu ska jag vattna blommorna, sen kramas.

Haha, hur roliga ser förresten era Fröken Fräken kalenderstickningar ut? Jag stickar min helbrun och det ser ut som en bajskorv.

2 kommentarer:

Strumpstickan sa...

Hahahahaha.... det kanske är en larv som blir en fjäril?

Jenky sa...

haha vad längesen man såg nån skriva bajskorv.