19 november 2007

Bakmani!

Jag är inne i värsta bakruset! (och då menar jag inte det man får av att överkonsumera alkoholhaltiga drycker). Jag har just satt in muffinsats nummer två i ugnen och det luktar så gott! Sats nummer ett var choklad- och cheese cake-muffins, nummer två var nougatmuffins, nummer tre var Marianne-muffins och nummer fyra blir trippelchokladmuffins. Sen kommer jag vara slutbakad. Det känns som att det var hundra år sedan jag bara bakade i lugn och ro för mig själv, och det är verkligen mysigt. Nu ska jag bara vänta på att mannen kommer hit och äter upp bakverken.

Jag lovade ju förresten bilduppdatering från helgen. Det kommer i nästa inlägg. Nu måste jag baka vidare.

1 kommentar:

Dödergök sa...

Jag känner igen bakmanin (se mitt inlägg från igår)det är roligt att baka desutom är det bra för nerverna har jag hört! :)