03 oktober 2007

Grattis pappa!

Idag fyller min pappa 49 år. Ett fyrfaldigt leve för honom!

Jag är mitt uppe i en sån där "jag hittar så många roliga bloggar att läsa att min länklista blir helt omöjligt lång"-period. Det finns så mycket roligt att läsa om, men det finns trots allt gränser. Jag tänkte exempelvis alldeles nyss lägga upp Camilla Läckbergs blogg på listan för hon skrev rätt trevligt (men let's face it, det var bilden i 50-talsstil som egentligen var grejen) men sen såg jag att hon hade både Linda Skugge och Sigge Eklund i sin länklista och jag tänker inte sträcka mig så långt som att på något vis associeras till dem - så den gick bort. En snygg femtiotalsbild räcker inte för att jag ska beblanda mig med bajsnödiga låtsasförfattare (nej inte du Camilla, dig har jag inte läst. Jag är inte mycket för deckare men du är säkert bra...).

2 kommentarer:

Strumpstickan sa...

Sorry, Läckberg är inte särskilt bra litteratur men ändå läser man henne ungefär som man såg på Dallas och Dynasty och Glamour och så vidare... *skrattar*

Knit-Marie sa...

Lyssnar på Isprinsessan nu - i bilen, mellan jobbbesöken. Perfekt! Lagom spännande och inget att irritera sig på. Bra inläsning!