04 september 2007

En helt vanlig dag

Idag har det inte hänt något speciellt värt att berätta om egentligen. Jag har jobbat. Sen åkte jag hem och diskade en gigantisk disk. Nu ska jag äta middag bestående av pasta med lax och sparris. Jag har använt min gyllene mössa nästan hela dagen (det var faktiskt kallt på kontoret) och börjat på ett par gyllene fingervantar med samma mönster i garnet Jasmine från Kinna Textil. Jag funderade först på att sticka dem i Alpacka som det står i mönstret (samma som mössan) men sen ångrade jag mig. Det är mer spännande med två olika nyanser och strukturer. Det blir nog toppen.

Nu ska jag äta klart och kanske sticka lite på mobilfodralet.

Puss!

1 kommentar:

Strumpstickan sa...

Du är tuff som stickar fingrar! jag tycker det är så pilligt så för mig blir det bara vantar:)