29 augusti 2007

Ego-tripping

Åh, det är så roligt och spännande! När jag började blogga för... när det nu var... något år sen eller så, så skrev jag mest för att min familj och mina vänner på andra sidan landet (på tvären) skulle ha en chans att hänga med i vad som hände i mitt liv. Någonstans på vägen fick jag en liten men trogen skara läsare. Nu är det jättespännande och roligt för det verkar som att det är fler och fler som tycker att det är underhållande att läsa det jag skriver - flera gånger har jag blivit omnämnd i andras bloggar (riktiga stickare som kan sticka jämnt och fint, inte amatörer som jag) och till och med länkad! Tjoho! Tack så mycket, ni gör det ännu roligare att skriva.

En stor puss till er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att hitta till din blogg!

Hit kommer jag fler gånger! :-) Och naturligtvis hamnar du i min länklista.

Strumpstickan sa...

Riktiga är vi allihopa:)