07 mars 2007

En vanlig dag till















Klockan 06:37 älskar jag inte mitt regniga Göteborg längre. Jag är trött på regnet. Jag är trött på att gå upp 06:00. För att träna. TRÄNA! Det är inte ens roligt nu. Jag hatar måsten.















Ja, kolla, värsta seriösa schemat och allt. Och eftersom det gick så trööögt och segt idag straffade jag mig själv genom att öka alla vikter. Rätt åt mig.





















09:48. Jag är så jäkla duktig! Jag följde med Alex till kiosken, hungrig som en räv efter träningen, och köpte: en banan! Jag sneglade på chokladen. Jag sneglade på smågodiset. Men nej. En banan.

22:09. Jag är så lycklig. Jag minns inte att jag någonsin varit så här glad, lugn, till freds, hoppfull. Helt plötsligt är framtiden inte dunkel och skrämmande och långt borta. Helt plötsligt är den ljus och spännande och alldeles runt hörnet.





















Ett tips på världens bästa lypsyl. Jag vet inte var man kan få tag i det i Sverige, eller om det ens finns här. Jag köpte det tillsammans med fyra andra smaker på Urban Outfiters i New York.




















Hehehe. Jag hittade en sån träffande bild som jag bara var tvungen att sätta upp på jobbet.

Inga kommentarer: