26 december 2006

Shop-o-holics of the world unite!

Mellandags-rea, mellandags-rea - hur fagert är inte Ditt namn.

Jag är överlycklig. Jag älskar att konsumera, det gör mig varm ända in i själen. Idag var jag ute med mamma och gjorde Kista Galleria osäker. Jag hittade nästan allt jag var ute efter. Som vanligt även tusen andra saker.

Här kommer lista:

  • Ett stycke svart BH.
  • En lång stickad ljusblå (ja, ljusblå - inte randig, inte röd, inte svart, inte leopardmönstrad) tröja.
  • En leopardmönstrad cardigan (hehe, ja cardigan och ja leopard).
  • Ett par vita strumpbyxor.
  • Ett par gråa strumpbyxor.
  • Bomullsrondeller.
  • Ett rött linne.
  • Ett vitt linne.
  • En stickad långärmad gråsvartrandig klänning.
  • En röd klänning i babydoll-modell.
  • En blå tandborste.
  • Tandkräm.
  • En "Black dress approved" deo.
  • Svart eyeliner.
  • Mörkbrun ögonskugga.
  • Guldfärgad ögonskugga.
  • En svart tallrik för att ersätta den jag diskat sönder.
  • Två svarta assietter som matchar de tallrikar jag inte diskat sönder.
  • Ett par röda stövletter. (Jag är kär).
  • Ett par svarta stövlar.
  • Ett par svartvita gumistövlar med spänne.

Vad detta uppsteg till för summa vill jag inte tänka på så jag tänker inte räkna. Jag nöjer mig med att sitta hör och beundra mina nya älsklingar.

1 kommentar:

Anonym sa...

klänningar och skor rulezzzzz!!!
funtar på att köpa den där black dress deon själv, funkar den verkligen? och var hittade du den där leopardcardin? jag ser dame edna framför mig men litar på din goda smak. xxx