29 november 2006

Ni tjatar!

Jajajaja. Jag veeeet att jag inte skrivit på ett tag, ok? Jag har, som det heter, haft lite mycket på senaste tiden. Men ingen panik, jag vill fortfarande gifta mig med Nick Cave och Patricia Arquette, och jag funderar fortfarande mycket på väldigt triviala saker. Jag har bara inte skrivit om det.

Just nu älskar jag Adam Green och Chet Baker. Julen klättrar på listan och igår lyssnade jag, för första gången för året, på Santa Baby med Marilyn Monroe. Ljuvligt. Den sången ska bli soundtracket för min jul. På fredag/lördag ska julmust och julbaksingredienser inhandlas och jullådan tas ned från vinden. När längtade jag så här mycket sist?

Och jo, jag stickar fortfarande, men nu är ju mina alster hemliga. Kanske kommer det bilder efter jul.

Det går strålande på jobbet. Fan vad bra det går. Jag bryr mig inte ens om att vara rädd för att skriva det. Jag är för bra för att jinxa något på jobbfronten just nu.

Annars var det väl inget nytt.

Möt mig i Lisebergshallen för handboll ikväll!

Inga kommentarer: