05 oktober 2006

Vackra ting och niometerslinjer

13 bra saker man kommer på sista halvtimman av arbetsdagen:

  • Den nya fina stickboken jag köpte på lunchen.
  • Att jag hade lite mer pengar på kontot än jag vågade hoppas på.
  • Blågrått raggsocksgarn till lillebrors sockor.
  • Jenny var rar igår.
  • Handboll ikväll! Och RIK-Skövde dessutom!! Live!!! Mmm... mina handbollskillar. (Ok, det är lite sjukt jag vet, men sedan när har jag varit normal när det gäller mitt karltycke?)
  • White Rose Movement på Sticky den 14.
  • Jag har ätit godis idag. Och igår. Och i förrgår.
  • N hälsar på på lördag.
  • Åh! Camera Obscura på jobbradion.
  • Medium kväll! Säsongsstart till och med. Me loves Patricia.
  • Tjoho! Mitt nya minneskort har kommit! Det blev 2gb. tack jobbet. I love you too.
  • Stor handbollshelg i helgen. Champions League på lördag 16:30. Elitseriematch söndag 18:10. Tjoho!
  • *Censurerat*

Inga kommentarer: