03 september 2006

Therese hjärta Ade Edmondson är lika med sant

Jag har hållt någonting inom mig. Ända sedan gymnasietiden har jag dolt en hemlghet för alla i min närhet (utom kanske en). Jag när en öm förtjusning gällande en viss alldeles bedårande Ade Edmondson. Det började någon gång i gymnasiet... fascinationen kom smygande under en period av flitigt Young Ones-tittande... Kanske slog det mig under en förfest i vinets tecken (då Vyvyan, Rik, Mike och Neil oftast syntes i tv-rutan). Jag skämdes nog lite, inte kan man väl vara hot på Vyvyan? Hallå, Very Metal och nitar i pannan? Då hade jag väl inte den distansen till punkrock som krävs för att verkligen förstå det geniala. Hehe. Jag sneglade lite på Bottom men förstod inte alls det roliga.

Flera år senare sprang jag på Bottom igen och den här gången var samma obegripliga humor plötsligt hur roligt som helst. Och vemvemvem ser INTE hot ut bredvid Richard Richard? Huh?

Såååå efter helt hysteriskt roliga klipp på youtube (som Bottom Live-goofs och Ade på engelska fame factory), här kommer jag ut: Ade, I love you baby!


Vyvyan my sweetness!


Edward Hitler.


Good old regular Ade.


Och här får ni en bild på parhästen. Jag vet inte om jag hoppas på förståelse eller vad...

Inga kommentarer: