15 maj 2006

Nejmen vad är detta?

Sitter jag här och klagar? Har jag inte en otrolig tur? Och har jag inte gjort en positivitetsöverenskommelse med J? Nej det här duger inte. Det är ju det här som gör mig till en fuck-up. Bättring!

Det är jättespännande med morgondagens kurs. Och tänk så spännande att träffa andra i min situation. Kanske träffar jag till och med någon i min egen ålder? Det ska bli roligt. Ett litet äventyr.

Och en annan rolig sak är att jag är så nöjd över mina pinupor. Jag är så begåvad. Jag har så högflygande planer att jag nog inte kommer nå upp till hälften av dem... kanske om jag slår mina påsar ihop med min homie. Hon gillar nog idéerna. Jag funderar på att blanda in Elvis också... då är hon såld. Garanterat. Och slänger jag in Johnny Cash och Jerry Lee Lewis kan ingen säga nej.

Andra saker jag just nu är lycklig över:
  • Mina fina vänner J, N, A, AG och M
  • Att min mamma kommer och hälsar på nästa vecka
  • Att jag har choklad hemma (soon there will be no more)
  • Att det verkar som att det var zinkbrist after all
  • Min säng
  • Min fina elgitarrtröja
  • Mango
  • Mitt nyklippta fina hår
  • Listerin!

Inga kommentarer: