31 maj 2006

Minsk

Nu är det avgjort. Jag bor i Vitryssland. Imorse var varmvattnet avstängt. Jag trodde måttet var rågat i vintras, då de stängde av värmen i tre dagar. Vi satt med vantar och sockor under filtar och frös. Men icke då... nu var som sagt isvatten det enda som villa komma ur min duschkran. Schyrre Stena Fastigheter. Jag fick tvätta håret festival style.

Ojojoj. Nu har jag mycket att göra. Jag måste förbereda outfiten så jag har den redo och packad till imorgon. Jag måste måla naglarna och fräta bort håret på benen. Och det är inget mot imorgon. Då har jag ett äckligt läkarbsök på kvinnokliniken att se fram emot halv nio. Innan det måste jag se till att håret blir perfekt så att det håller till kvällen. Sen har jag superskitmycket att göra på jobbet innan lunch då chef M sticker för dagen. Chef F och J är redan borta så efter lunch är jag n my own med presentationen. Eeeek! Sen är det lunch med N. Och sen mer panikarbete fram till halv sex... då blir det vin och piffande. Sen reklamfest. Puh! Helgen better be lugn!

Inga kommentarer: