18 maj 2006

Fina vänner och mitt jobb, mitt jobb, mitt jobb!

Åh vad jag tycker om mina vänner! Ni är så fina och underbara!

Något av det bästa som finns måste vara att få helt oväntade komplimanger när man mest behöver dem men tror att de är som minst passande. Such a happy maker. Jag ska börja ge mer komplimanger. Ärliga komplimanger. Jag ska lösa med dem. Rikta dem mot alla som förtjänat, nej, alla som behöver dem. Det borde alla göra. Så länge de är ärliga. Det ska bli en del av positivitetspakten. Hör du det J?

Hur kul är det förresten inte på jobbet nu då? Det känns bara väldigt bra och det finns egentligen inte ens några anledningar. Det känns bara så ljust och bra. Och jag tycker OM mina rara chefer. Till och med när de är 4 år gamla och gömmer saker för mig. Fågel fisk eller mittemellan. Fågel säger jag. Fågel!

Inga kommentarer: